Honey I´m home!

SA DIEGO SAN DIEGO SAN DIEGO! I LOVE THAT CITY!
Efter fyra timmar on the freeway med hundra miljarder andra bilar så är jag hemma i Upland. Jag har sett så himla mycket under dessa dagar och jag har så många bilder att visa och så mycket att berätta!
Vi började åka efter skolan i onsdags och det tog ca. två timmar att åka dit. Vi hade det faktiskt riktigt mysigt i vår minibuss allihopa. Jag lyssnade på musik och ljudbok på min ipod och alla vilade upp sig efter en dag i skolan/på jobbet. När vi kom fram så var det mörkt men hela staden lös upp av alla skyskrapor osv. Vi checkade in på vår båt som vi bodde på ganska snabbt eftersom ville ha middag. När vi såg båten blev jag så sjukt glad! Vi bodde i en hamn som påminnde mig så extremt mycket om Skärgården och Sverige - Jag har som sagt bilder att visa. Vi drog snabbt till en restaurang vid en fyr och vi hade utsickt över hela San Diego City by night, så himla häftigt!
Mitt batteri på datan håller på att dö och jag måste verkligen sova.. :( MEN jag har som sagt sååååå mycket att berätta! Efter Foodbank imorgonbitti (ja, jag kommer vara trött) så kommer jag berätta allt och lägga upp bilder - min kamera är på laddning nu :)

Love you <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad härligt att höra att ni hade det bra! Lyllos dig som fått se San Diego:). Love mamma

2010-11-13 @ 10:55:21
URL: http://ellinorisverige.blogg.se/
Postat av: hanna

hej:)

jag undrar hur mycket fickpengar har du med dig ( per månad.. om du har en bestämd budget?)

:)

2010-11-14 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0