Godmorgon Sverige, God natt California!

Klockan är mycket och jag ligger i min säng redo för att sova. Jag ville bara uppdatera er om att jag har det bra :) Förra veckan var bara lite jobbig men denna vecka ska bli mycket bättre! Vaknade upp imorse (måndag) och tänkte: Jag ska göra denna vecka så bra jag bara kan!
Jag vill verkligen verkligen tacka för allt stöd från er där hemma och alla andra ute i världen! Det betyder så otroligt mycket mer än vad ni någonsinn kommer kunna förstå... TUSEN TACK!

Som sagt så ligger jag i min säng nu och måste sova, men jag har inlägg som jag lovar att publicera här på bloggen imorgon.


Kommentarer
Postat av: mormor

HEj gullet,Du är en klok tjej,visst går det upp och ner,det blir så.I dag snöar det o stormar, burr. Jag stannar inne, bakar lite bullar ska be Anders åka med över med Jasplanet med en påse. PUSSAR

2010-11-09 @ 12:27:07
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: Farmor

När jag läser det här kan jag inte se ut genom fönstret mot kanalen. Det är täckt av rinnande snö. Ja, precis rinnande för det är en plusgrad och det hemska ovädret är över oss. Det bara klabbar fast på fönstret.Gäss på kanalen i morse men nu ser jag inte kanalen. Underbart med snö, eller....

2010-11-09 @ 13:18:49
Postat av: Lisa

ååh vad vacker du är!!

2010-11-14 @ 21:20:28
URL: http://lisadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0