HELVETES JÄVLA SKIT! Jag HATAR min hals!!!!!!!!!!!

Mina läsare. Ni som inte känner mig vet inte om detta men ni andra ni vet. Förra sommaren och under typ hela detta år så har jag haft halsfluss miljarder gånger och jag HATAR DET!!!! Jag har en lista hemma i sverige på alla olika sorters pencillin jag tog under denna period. Jag minns när jag bad och bönade gråtandes framför en doktor om att få operera bort mina halsmandlar men nejnej, de gick inte. FUCK THAT!
Jag är bara så sjuuukt arg nu! JAG VISSTE ATT DET VAR HALSFLUSS!
Jag satt och gjorde skolarbeten och kännde att ojoj nu har jag halsfluss. Jag kan känna exakt när jag har det eller inte, så många gånger har jag haft det! Jag gick lungt till spegeln och visste exakt vad som skulle visa sig där - massa vita prickar..................... HATA!!!!!!!! Förlåt för att jag är så arg men jag kan bara inte beskriva hur jobbigt jag tycker detta är. Jag har haft det såååå många gånger de senaste två året. Skulle inte förvåna mig om det gick över till öroninflammation efter detta också... som vanligt.
ÅÅÅHHHHHHHHHHHH jag är så arg! Varför opererade dom inte bara bort dom!

buhäääääääää!

Min värdmamma kom precis hem och vi ska åka till ett emergency ställe och fixa pencillin nu.


Kommentarer
Postat av: mormor o morfar

Lilla gumman,va synd om dej. Den är dum din hals. Hoppas att du snart blir bättre det brukar vända ganska fort. SNÄLLA ELLIS låt dej inte luras in på modell svängen det är inte nådigt NEJNEJ morfar hälsar.

2010-12-01 @ 17:42:48
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: bellen

fy fan det är sjukt att de inte opererade bort halsmandlarna förut! hang in there <3 <3 <3

2010-12-01 @ 21:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0