Efter en vecka i Upland High

Jag är för trött för att skriva på engelska nu! Anledningen till att jag skriver på engelska är för att jag måste. Hamnade i lite trubbel och från och med då så skulle ALLT jag skriver på internet vara på engelska men jag pallar verkligen inte just nu. Här i California är klockan över tolv på natten och jag har varit uppe sen sju.
Imorse volontär jobbade vi nämligen på något som kallas för Food Bank och det vi gjorde där var att packa boxar med mat och ge det till fattiga männsikor. Det var intressant att testa på.
Jag och Anna var trötta efteråt men vi ville inet ligga vid poolen för det var för varmt så vi betämde oss för att åka till Shopping mallet utan smink och men sunkiga kläder istället. Det var najs!
Vi bara chillade och avslutade som alltid på Starbucks :)

Efter middagen kom Yero and Leonard över och vi satt i Annas och Mitt rosa rum och bara snackade, så det har varit en ganska lugn dag :)

Igår så var Anna och jag medbjudna till en american football game efter skolan så vi åkte dit och det var så himla amerikanskt! Jag fattade ingenting av matchen (massa players sprang in i varandra och sen blåste de av och så fortsatte det i två timmar) men själva stämningen och omgivningen. Jag lever i en High School film och som Anna och jag sa: Det är som att vi är här på semester!

Jag skriver mer imorgon!! Good night! God morgon Sverige!

Kommentarer
Postat av: Lena Israelsson

Älskling, vad kul att ni får prova på att vara volontärer också. Du, jag tycker inte att du behöver skriva på engelska i bloggen nu. Fortsätt med svenska du. Det är DIN blogg! STS får inte bestämma det. Puss & kram

2010-08-29 @ 10:45:55
URL: http://ellinorisverige.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej vår Älskling. Roligt att läsa din blogg. Vi följer dej ska du veta.Efter allt du varit med om är det skönt att veta att allt är bra. Här är det ruggit väder 10g,så lite av eran värme skulle vi ha. Pussar Kramar!

2010-08-29 @ 20:37:34
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: mormor

Hej vår Älskling. Roligt att läsa din blogg. Vi följer dej ska du veta.Efter allt du varit med om är det skönt att veta att allt är bra. Här är det ruggit väder 10g,så lite av eran värme skulle vi ha. Pussar Kramar!

2010-08-29 @ 20:39:42
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: mamma

Toppen mamma! Nu kom ditt inlägg in:)

Kram till både dig och ellis

2010-08-29 @ 20:41:07
URL: http://ellinorinusa.blogg.se/
Postat av: emelie

jag som trodde du skrev på engelska för att du blivit supercool och kände att du var för bra för svenska eller något. men konstigt att du måste skriva på engelska, för det finns ju huuuuuur många highschoolbloggar som skrivs på svenska!

2010-08-29 @ 21:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0